Er du nysgerrig på at blive en del af et fællesskab, få gode oplevelser og samtidig engagere dig i meningsfulde formål, er du meget velkommen hos os.
Vi er én af mange engagerede Inner Wheel-klubber i Danmark. Hos os er alle medlemmer aktive medspillere, der sammen skaber et fællesskab fyldt med spændende, meningsfulde og sjove aktiviteter. Venskabet og det gode samvær står højt på dagsordenen.
Vi rækker også hjertet udad. Hvert år sætter vi fokus på at hjælpe kvinder og børn, der har brug for en håndsrækning – både lokalt og globalt.
Vi mødes den anden tirsdag i hver måned til hyggelige og inspirerende aftener, hvor der altid er plads til et godt grin, nærvær og gode idéer. Vi inviterer dig gerne til et arrangement, hvor du kan møde os og opleve vores fællesskab uden forpligtelser.
Kontakt os og hør nærmere. Du kender måske allerede en eller flere af vores medlemmer. Lige nu holder vi sommerferie - ses igen i august.
Vi ønsker alle en RIGTIG DEJLIG SOMMER!
Se eksempler på vores aktiviteter herunder.

I løbet af de fire dage var vi i Mols Bjerge på en 5 km´s gåtur med en skøn guide, som både var humoristisk og informativ. Vi var på Aros, og derefter en guidet tur til de 17 vægmalerier, der hver især illustrerer et af FN´s 17 verdensmål. Endelig en tur i Den gamle by med en spændende rundvisning. - Det blev til rigtig mange skridt. Men det var tre skønne dage med dejlige gæster, som viste stor interesse for arrangementet. Vi nød samværet og mærkede værdien af at være i et internationalt netværk.
Lørdag sluttede med en festlig gallamiddag på Sabro Kro.

